Subject: RE: Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tn arendusala elektriliitumisprojekt LR6588, IP5351
From: "Ivo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Dec 2023 16:28:51 +0200

Tere

Edastan kirja uuesti, kuna maht oli lubatust suurem.

Dokumentatsioon on leitav Onedrive lingilt:

22-93 10.10 Lehe tn, Oie tn Jüri alevik Rae vald Harju maakond. LR6588, 
IP5351 <https://1drv.ms/f/s!Aufzu56UAwSvhOFh5OdbNuYy0BF54Q?e=jxZftk>

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From: Ivo
Sent: Thursday, December 28, 2023 4:26 PM
To: MNT Teed <[email-masked]>
Subject: RE: Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tn arendusala 
elektriliitumisprojekt LR6588, IP5351

Tere

Palun kooskõlastada või anda lihtkirjalik projektimuudatusele.

Jüri-Vaida teega ristumine nihkus samasse asukohta, mis oli 2019a koostatud 
ja kooskõlastatud projektiga ette nähtud (see ristumine, mis on km 1,30).

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 1, 2023 9:57 AM
To: Ivo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Ave Talli 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tn arendusala 
elektriliitumisprojekt LR6588, IP5351

Stromtec OÜ

Edastan Transpordiameti kooskõlastuse.

Lugupidamisega

Ave Talli

peaspetsialist

kooskõlastuste üksus

planeerimise osakond

+372 56652509

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>